miercuri, 9 aprilie 2008

Ce am mai facut in ultima vreme

Pai in primul rand rau, apoi imi umplu timpul pentru a evita sa ma gandesc incotro cu viata mea. Si cum mi-l umplu, pai…dormind putin [ma culc foarte tarziu sa fiu sigura ca am sa dorm], plecand de “acasa” spre job pe la 8 si ajungand “acasa” cat sa-mi fac un dus si sa mai fumez 10 tigari inainte sa ma bag in pat.

Ieri am avut ocazia sa asist [si sa fac galerie] la un meci de tenis care mi-a placut tare mult, da, si pentru ca a castigat cine trebuia :D. Felicitari maxime Alex, primul meci jucat – primul castigat.Ma rog, nu asta e ideea, ci ca Adrian Alexandrescu a avut aceasta super idee.
Meciul a inceput la 23:30 si a tinut pana pe la 1 prin urmare am ajuns si eu acasa pe la 2 suficient de obosita sa adorm pe la 3, astfel azi iar simt ca o sa “sparg ecranul”[vorba celebra a unui fost coleg] gandindu-ma in acelasi timp ce sa fac sa repet oboseala ce ma ajuta sa dorm chiar si 4 ore. Gasesc eu ceva pana plec de aici.

Ca si concluzie, n-am.

Niciun comentariu: